dijous, 7 de febrer del 2008

Arròs bullit?

A principis de febrer, la meva cap (la Vale) em va demanar que em dediqués a temes de web 2.0.

Vaig pensar que si m'havia de dedicar a temes de web 2.0 hauria de tenir un blog...

Així doncs, vaig crear aquest blog...

La idea inicial era afegir-hi tots aquells comentaris relacionats amb el web 2.0, així com qualsevol comentari de la meva vida diària.

No obstant, al cap de poc temps vaig veure que era millor separar el que és professional del que és personal.

Per aquest motiu, vaig decidir deixar el blog Arròs Bullit pels temes personals i crear-ne un de nou, el blog Brou Casolà, pels temes professionals (bàsicament temes web 2.0 i administració electrònica).

D'altra banda comentar que és extremadament complicat trobar un nom per un blog, que sigui curt, fàcil de recordar i, sobretot, que no estigui ja en ús.

Em va costar molt trobar un nom, tots els que pensava - i en vaig pensar molts! - ja estaven 'pillats'.

Al final, mentre estàvem dinant, amb la Coma i el Tavi, vam començar a dir tonteries i tonteries... fins que vam comentar que es podria dir 'arròs bullit'.

Al cap i a la fi, és el que estava dinant en aquell moment, (estava passant un procés víric d'estòmac), i, a més, 'arròs bullit' està associat a 'soso', que segurament serà un dels adjectius més escaients a aquest blog.

Espero que amb el temps:
  • A algú li interessi.
  • Algú ho faci servir, (encara que només sigui per veure què és el que no s'ha de fer).
  • Algú rigui, (potser pel nivell de 'patetisme').
  • Algú hi arribi, (per error?).
  • Cap de les anteriors, (només hi accedeixo jo, i ni tan sols n'estic convençut d'això).
Salutacions,

MarcG
PD: Espero que us agradi l'arròs... (encara que potser millor si no és bullit).

7 comentaris:

JoanBit ha dit...

si que és soso el nom, però molt fàcil de recordar, que és més important ;-)

i m'ha fet riure, que també és molt important!

així t'has quedat tu aquest tema tan xulo, eh? vaja, vaja, ja tindré una xerradeta amb la Vale, jo...

Potser podries anar tu a Madrid a parlar-ne, doncs... :-PP

MarcG ha dit...

Joan, tenia clar que tú series el primer en respondre...

(de fet, estic a l'espera de veure qui serà el segon)

MarcG

MarcG ha dit...

Joan,

El tema del Web 2.0 dóna molt de si... per tant, hi tenim cabuda tota la gent que hi vulgui participar, sigui de l'Ajuntament o de fora.

Per tant, ets benvingut en tot moment a aquest fascinant (o no...) món del 2.0.

MarcG

Anònim ha dit...

... i el segon qui ha estat ? el "croma" cubi. Aquesta iniciativa és fantàstica. Ahir parlàvem de crear un blog "cromagnon" però per unir esforços i si us sembla bé, aprofitem aquest espai ... Prepareu-vos !

Anònim ha dit...

Jo també vull jugar, seré la quarta en discòrdia


Bruixa

Unknown ha dit...

Ara que tinc temps, aprofitaré a jugar amb Internet, a veure si puc gaudir de ser una Internauta i de pas mantenim el contacte ...

I.R

MarcG ha dit...

Isabel,

Em sembla perfecte.

Si t'interessa també pots consultar l'altre blog (el Brou Casolà) que conté posts de temes professionals, (bàsicament temes relacionats amb el Web 2.0 i l'administració electrònica).

Salutacions.