dijous, 27 de març del 2008

Ofertes de feina

És curiós això de les ofertes de feina...

Sense buscar-ne cap, just després de les festes de Nadal me'n va venir una.

La veritat és que era interessant...

Tant interessant era que m'hi vaig presentar, encara que no tenia intenció d'abandonar l'actual feina on estic.

Precisament a l'actual feina em van oferir una 'millora' de la situació actual, (no era una 'millora' econòmica - pq. de fet cobraria una mica menys - sinó una 'millora' en l'estabilitat).

Paral·lelament em va arribar una tercera oferta de feina... tot i que sense gaire concreció.

Us ben assegurar-ho que no sóc res de l'altre món, simplement una persona que intenta fer bé la seva feina, (potser aquesta característica és la que em fa atractiu professionalment...).

Però ara fa dues setmanes la 'millora' en l'actual feina es va esfumar (per dir-ho suament).

I es va resoldre l'oferta de feina de després del Nadal: no vaig guanyar, (vaig estar a punt però no).

I de la tercera oferta no n'ha sabut res més...

Resumint:

"Mucho ruido y pocas nueces"

MarcG