dijous, 21 de febrer del 2008

Una altra nena!

Hola a tothom,

Aprofitaré aquest bloc per fer un estudi 'real' de les visites que té.

Informo a tothom que la meva dona està embarassada!

Serà una nena, per ser més precisos, una altra nena.

Encara no tenim el nom escollit, havíem parlat de:
(en ordre alfabètic)

> Cristina
> Emma
> Eva
> Irene
> Judith
> Maria
> Mònica
> Nerea
> Nora
> Olga
> Sandra
> Sara
> Sònia
> Tània

A veure si m'ajudeu a triar nom...
Podeu votar per qualsevol d'aquests noms o proposar-ne de nous.

Per cert, si sou companys meus de feina, no em digueu res en persona, deixeu un comentari en aquest bloc.

Vull veure qui llegeix i qui no aquest bloc, (intueixo que molt poca gent el llegeix).

MarcG

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Voto per Cristina Garriga !! Queda bé, no ? ;-) [Tot i que Maria Garriga, també quedaria molt bé]

MarcG ha dit...

Coma,

En tot cas seria Cristina Blanc Garriga o Maria Blanc Garriga.

En la nostra primera filla vam intercanviar els cognoms, vam posar primer el de la meva dona i després el meu, (és una opció que està permesa en l'actual legislació espanyola però que poca gent la coneix i menys ho ha aplicat).

MarcG

Anònim ha dit...

És veritat, se m'havia oblidat.... Però queda igual de bé, no ?

wombat ha dit...

De tots ells Maria m'agrada i queda força be, però.... Marta Blanc Garriga :-)) te més força i empenta.... Per cert, felicitats!

MarcG ha dit...

Em sap greu, no volem repetir els noms de les cosines, tietes o iaies.

Ni evidentment ni el nom de la mare ni el de la germana gran.

Per aquest motiu estan 'vetats' els següents noms:

- Rosa
- Leonor
- Núria
- Sílvia
- Marta
- Yolanda
- Anna
- Laura
- Isona

MarcG

xerpa ha dit...

Si s’ha de buscar un nom per la nena..., jo buscaria un que comences per B, ja que la primera es diu Anna, la segona seria per B, la tercera seria per C la quarta seria per D etc.... fins al final de l’abecedari...
Ho sigui busquem noms de nenes per B!!
Berta....avui estic espès no en ser mes....es difícil... però es una bona idea per treballar....
Xerpa

MarcG ha dit...

Ei,

Després de fer una 'votació' entre familiars, els noms que encara es mantenen amb opcions són, (per ordre de preferència):

Nora
Cristina
Eva
Emma
Irene
Mònica
Olga
Neus

MarcG

Anònim ha dit...

Nora, Nora , Nora...... i també m'encnta Isona ( ara que ja no fan Ventdelplà...)

Miriam ha dit...

oops a la llista reduïda ja no hi és el que a mi m'agarada :-(

però de la mini-llista em quedo amb nora i mònica

fins quan ens haurem de limitar a les felicitacions virtuals?

Anònim ha dit...

Moltes felicitats !!
Una altra nena que segur que vindrà amb un pa sota el braç !
Jo voto per Emma ! veig que no té molt èxit, com a segon Nora em sembla molt txulu també !

ncj ha dit...

Felicitats papi!! Això, s'ha de celebrar!!

Parlant de noms, personalment a mi m'agrada molt Agnès, peròn o és a la llista, no sé si servirà com suggeriment. De la llista em quedo amb Nora.

MarcG ha dit...

Míriam,

Ara em fas venir curiositat... quin és el nom que a tú t'agrada?!?

Segurament demà, si tinc temps de passar per la pastisseria, ho faré públic...

MarcG

Miriam ha dit...

ara si...

Tània

MarcG ha dit...

Míriam,

Tània era la meva proposta!!

Però a la meva dona no li va agradar, li recordava a una 'amiga' de la infantesa... (suposo que d'amiga poc).

MarcG

MarcG ha dit...

NCJ,

A mi també m'agradava Agnès... però més Tània o Nora.

MarcG

Anònim ha dit...

Ostres ! Acabo d'enterar-me i perquè el Marc m'ha dit (sempre amb bones paraules, com es caracteritza habitualment ... "¿Vols entrar d'una vegada al blog ?") Així ho he fet i no em queda més que felicitar-te.
Si fós un nen, votaria per "Maroto". Es un bon nom. Per nena, no tinc ni idea.

MarcG ha dit...

Xavi,

Els teus comentaris sempre són tant útils...

MarcG

JoanBit ha dit...

Definitivament, Mireia, malgrat que no surti a la llista.

Marc, el meu condol més sincer.

:-PP

Anònim ha dit...

Bé, no ho dius, però suposo que es teu, oi?

De fet és igual, pagaràs igual tu totes les factures.

Anònim ha dit...

Marc, quan vàrem tenir en Gerard si en lloc d'un nen hagues estat una nena el nom escollit " Aina" . Pero si he de tria un de la llista Irene.
Pel proper , serà un nen ja ens ho pensarem, no guapissims.

joanna

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!
Mercè MA

Unknown ha dit...

Felicitats a tots tres!!! Vull dir quatre!!

I posats a opinar a mi m'agrada Irene. El trobo original. Espero que la Yolanda es trobi molt bé i l'Anna ho porti bé també :-)

Petons!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!