dilluns, 20 d’octubre del 2008

Mudances a la feina

Avui 20 d'octubre de 2008, a la feina ens hem mudat a un nou edifici. Concretament hem anat a l'edifici Tànger (also known as Interface Building) situat al carrer Tànger 98, just a la cantonada amb Ciutat de Granada, en ple districte 22@BCN, (nosaltres som els que estem a la planta de més amunt, la 12a).


He aprofitat que he arribat d'hora i he fet algunes fotos quan encara s'havien de desfer la majoria de caixes...


El lloc on està el pingüí (a la part inferior, esquerra) és el meu lloc, (per cert, el pingüí no és cap referència a Linux, és una referencia a la Patagònia).

Aquest és el mateix lloc però a les 8h del matí:


Aquest és el nou despatx de la Coma, (no és ben bé despatx però sí que queda força 'recollit'):


Més espais buits a les 8 del matí:


La Míriam una mica adormida pel matí...


Les secres desempaquetant...


El despatx de la Isa a primera hora pel matí, abans que arribés:


El Joan encantat amb el seu nou lloc...


Ara només falta que mica en mica ens anem acostumant al nou lloc i, si s'escau, fer els canvis necessaris per estar més còmodes.

(Si voleu veure una imatge més gran, només cal que feu un click sobre d'ella).

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Marc,

gràcies per penjar una foto del meu espai.... La veritat és que es veu molt gran i solitari. En fi, ja m'anireu informant de com "evoluciona". L'important és que ens hi sentim còmodes tots plegats ;-)

Mentrestant jo continuo esperant a que la Marta es decideixi.

M,

MarcG ha dit...

Aquest cap de setmana vaig saber que aquest edifici és l'antic edifici on es fabricaven els productes de la marca Netol.