dilluns, 24 de novembre del 2008

Vivències de l'Anna, capítol 13: 'Asturias patria querida...'

El dijous passat - 20/11/08 - vaig haver de viatjar fins Oviedo, Astúries, per una reunió amb tècnics del Gobierno del Principado de Asturias.

Donat que vaig fer el viatge en un sol dia, em vaig aixecar molt d'hora i vaig arribar tard a casa.

Per aquest motiu va venir la iaia Rosa per ajudar a posar a dormir a la Cristina i a l'Anna.

Abans de dormir, però, la Mama va banyar a la Cristina i la Iaia va banyar a l'Anna mentre li cantava l'himne d'Astúries. Aquesta és la seva lletra:

Asturias, Patria querida,
Asturias de mis amores;
¡Quién estuviera en Asturias,
en todas las ocasiones!

Tengo que subir al árbol,
tengo que coger la flor,
y dársela a mi morena
que la ponga en el balcón.

Que la ponga en el balcón,
que la deje de poner,
tengo que subir al árbol
y la flor he de coger.
I aquí hi ha una versió cantada.

El resultat de tot això és que ara fa un parell de dies que l'Anna està cantant a tothora 'Asturias patria querida, Asturias de mis amores'... De fet, ho estava cantant avui mentre estàvem fent cua al Mercadona, no cal dir que la caixera ha rigut una bona estona...