dilluns, 14 de juliol del 2008

Vivències de l'Anna, capítol 8: Jugant a doctors

Aquest diumenge vam anar a dinar a casa dels avis.

Després que dinés l'Anna, la vaig anar a buscar per a que fes la migdiada.

La vaig trobar jugant amb l'ordinador de la iaia.

L'ordinador és un Dell, de look fosc, pantalla de 15', teclat també fosc, i sense connexió a Internet.

L'Anna estava jugant amb l'ordinador... apagat.

Li vaig preguntar:
Què fas Anna?
Ella em va respondre:
Estic jugant!
Donat que l'ordinador estava apagat, vaig voler preguntar-li:
I a què jugues?
Em va sorprendre la seva resposta:
Jugo a fer de doctora; com la doctora Nadal.
La doctora Nadal és la seva pediatra.

Em va sorprendre que tries un ordinador per jugar a ser un metge. Tradicionalment els nens que juguen a ser metges fan veure que tenen un estetescopi, una xeringa, benes, etc.

Doncs sembla que els nens d'avui ja han vist quina és l'eina que més utilitzen els metges: l'ordinador!.