dimecres, 25 de juny del 2008

Vivències de l'Anna, capítol 7: Els Petards

Abans d'ahir va ser la revetlla de Sant Joan.

Va ser la primera revetlla de Sant Joan en què l'Anna va conèixer què són els petards.

El resultat no va ser gaire bo, i això que només li vam donar bengales.

Tot anava bé, vam sopar al jardí i vam esperar que es fes una mica fosc; li vaig comentar que encendríem bengales.


Tot i no saber de què li parlava, tenia curiositat, por no.

Li vaig encendre una bengala, va estar jugant... fins que pràcticament em toca amb la bengala (encesa).

Automàticament em vaig tirar enrera tot dient-li que s'apartés. Desgraciadament no vaig tenir gaire mà esquerra i es va espantar molt.

De fet, es va espantar tant que ja no va voler agafar cap altra bengala.

Després vaig encendre una font; en teoria era apte pels nens però tampoc no vaig gaire sort.

Va estar mirant com sortia flames de diferents colors... fins que va fer una mica de soroll, com si s'explotessin petards, es va tornar a espantar.

Resumint, la primera trobada de l'Anna amb els petards no ha tingut un resultat gaire bo. Espero que la segona vegada sigui millor, només vull que no tingui por, (respecte sí, por no).

(La imatge l'he tret d'aquest blog)